نوشت افزار

مقبولیت ۸۰درصدی نوشت‌افزار ایرانی نسبت به دیگر کالاهای ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر کتاب فعالین زیست بوم نوشت افزار ایرانی به کوشش مجمع ایران نوشت با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور و پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم معاونت علمی ریاست جمهوری رونمایی شد.

در بخش اول این کتاب به ارائه و تشریح درخت فن‌آوری صنعت نوشت‌افزار که با تلاش تنی چند از جوانان پژوهشگر و تولیدکننده احصا شده، پرداخته شده است. همچنین در بخش دیگری از این کتاب با معرفی فعالین صنعت نوشت‌افزار سراسر کشور محصولات تولیدی آنها به صورت جامع به‌نمایش‌درآمده است. مخاطب این کتاب نخبگان فرهنگی، مسئولین و صنعتگران حوزه نوشت‌افزار می‌باشند.

نشست رونمایی از این کتاب به میزبانی مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در محل یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه) با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فن‌آوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوری، هادی جوهری معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت، محمد یقینی مدیر عامل مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و محمودرضا صنعت‌کار دبیر انجمن تولید کنندگان نوشت افزار و جمعی دیگر از فعالین این عرصه برگزار گردید.

*مقبولیت ۸۰درصدی نوشت افزار ایرانی نسبت به کالاهای تولیدی ایرانی

محمد یقینی به نمایندگی از مجمع ایران نوشت که میزبانی این نشست را داشت ضمن تشکر از میهمانان گفت: معاونت علمی ریاست جمهوری و شخص کرمی طی سالیان گذشته حمایت‌های فراوان و مطلوبی از حوزه نوشت افزار داشته‌اند که اثرات آن را به‌طور مشهود در پیشبرد این صنعت هم از نظر توان تولید و هم از نظر بهینه‌سازی محتوای کاربردی شاهد هستیم. همچنین باید اضافه کنم که انجمن صنف تولیدکنندگان نوشت افزار کشور که حدود ده سال است شکل گرفته نیز یکی از مؤثرترین بازیگران پیشبرد صنعت نوشت افزار بوده است که همواره هم در عرصه تولید و هم در پیشرفت این صنعت در حال تلاش هستند.

وی در ادامه افزود: اگر امروزه می‌بینیم که در نظرسنجی‌ها، نوشت افزار ایرانی نسبت به دیگر کالاهای دیگر تولید ایرانی بالاترین مقبولیت را به میزان ۸۰ درصد در بین مردم دارد قطعاً یکی از عواملش همین تلاش‌های ذکر شده است.

*کالای ایرانی باید برای مردم ایران مثل یک فرزند عزیز باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *