هنری

دلیلی که چرا یک زندگی بدون هنر به هیچ وجه یک زندگی نیست !

 

دلیلی که چرا یک زندگی بدون هنر به هیچ وجه یک زندگی نیست.

 

هنر قطعاً یکی از دلیل های خوب در زندگی است. همه باید هر چند وقت کمی برای قدردانی از هنر وقت بگذارند ، زیرا مزایای زیادی دارد. هنر قطعاً اتلاف وقت نیست. در حقیقت ، زندگی بدون آن به هیچ وجه نمی تواند باشد. جالب است بدانید چرا؟ ادامه مطلب را بخوانید…

1 هنر به توسعه کل مغز کمک می کند

جکسون پولک

مدرسه بیشتر روی قسمتی از مغز تمرکز می کند که به مواردی مانند ریاضیات و علوم می پردازد. هنر مهم است زیرا به رشد کل مغز کمک می کند. این می تواند به شما در بهبود تمرکز ، توجه ، هماهنگی چشم دست ، تفکر استراتژیک و موارد دیگر کمک کند!

2. هنر به فرد اجازه می دهد از تمام حواس خود استفاده کند

جف کونز

هنر به رشد تخیل کمک می کند ، که به نوبه خود حواس را شعله ور می کند. هنر به ما کمک می کند تا یاد بگیریم که چگونه خودمان را خلق کنیم و جهان اطرافمان را به روش های مختلف تجربه کنیم. هنرها درباره چیزهای بهتر در زندگی هستند. زیبایی ، معنویت ، داستانها و موارد دیگر. هنر به ما کمک می کند تا لحظه ای باور کنیم که جادو واقعی است.

3. هنر دارای یک صحنه اجتماعی جداگانه است

دیوید هاکنی

صحنه اجتماعی هنرمندان و هنردوستان وسیع و جامعه ای بزرگ است. شما می توانید در رویدادها و نمایشگاه های گالری شرکت کنید و با افراد جدیدی ملاقات کنید که علایق مشابه شما را دارند. هنر یک راه فوق العاده برای ملاقات با دوستان جدید است.

4- هنر به مردم قدردانی از تاریخ و جغرافیا می کند

یایو کوساما

در طول زمان ، هنر به عنوان راهی برای بیان و ارتباط استفاده می شده است. نقاشی های غار به طور گسترده ای با نسل بشر تکامل یافته است. نگاه کردن به هنر گاهی اوقات می تواند به شما درک و ایده ای بدهد که زندگی در برهه ای از زمان چگونه بوده است.

5- هنر به افراد همان احساس را می دهد که به عزیزان خود نگاه می کنند

ون گوگ

چند سال پیش ، هنگامی که نقاشی های برخی از شگفت انگیزترین هنرمندان جهان نشان داده شد ، افراد مورد مطالعه قرار گرفتند. نتایج حیرت انگیز بود. مغز افزایش جریان خون را بلافاصله نشان داد ، همانطور که در هنگام نگاه کردن به یک دوست عزیز. شگفت انگیزترین چیز در مورد این مطالعه این بود که افراد به طور تصادفی انتخاب شدند و قبل از آزمون هیچگونه دانش قبلی از هنر نداشتند. آنها نمی توانستند هنرمند یا اثری را که به آن نگاه می کردند ، بشناسند. این می تواند پیکاسو یا هنر جفری کی باشد. مغز آنها نشان داد که به هر حال از آن لذت می برند!

6. هنر به ما اجازه می دهد احساسات خود را با کلمات یا بدون کلمات بیان کنیم

رومیو شرستا

بیان احساسات ممکن است دشوار باشد ، اما هنر به ما اجازه می دهد که این کار را با کلمات یا بدون کلمات انجام دهیم. این یک راه عالی برای رها کردن مقداری بخار یا یادبود یک مناسبت خاص است.

7. هنر به افراد اجازه می دهد تا خلاقانه فکر کنند و ذهن باز داشته باشند

هنر نشان می دهد که هیچ پاسخ درست یا غلط وجود ندارد. این به ما این امکان را می دهد که خلاقانه فکر کنیم و در مورد برخی موارد ذهن باز داشته باشیم. وقتی صحبت از هنر می شود همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست!
هر کس در زندگی خود به هنر کمی احتیاج دارد ، خواه ترجیح دهید از گالری دیدن کنید یا قطعه مورد علاقه خود را به دیوار آویزان کنید!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *